inne nasze serwisy:     czas      biznes oferty      inwestowanie      webdesign      kreatywność      e-marketing      pp

 

Wyróżnione Książki:
- psychomanipulacja
- wywieranie wpływu - Cialdini podstawa!
- alchemia manipulacji
- sztuka perswazji
 
W temacie (warto zajrzeć):
- start
- choroby psychosomatyczne
- Oswajamy psychoterapię
- Opisy dolegliwości
 
kreatywność, twórcze myślenie:
- myślenie lateralne
- burza mózgów
- zabawy z problemem
- 6 kapeluszy
- twórczy dialog
- twórczość i zdrowie
 
manipulacja, wywieranie wpływu:
- o manipulacji
- techniki manipulacji
 
NLP - neurolingwistyczne programowanie:
- podstawowe wzorce komunikacji
- metaprogramy
 
inne:
- pomoc psychologiczna
- mapy myśli
- szybkie czytanie
- uśmiechnij sie teraz
- smiech a depresja
- inteligencja emocjonalna a życie
- dwie półkule mózgu
- feng shui
 
praca w grupach, zarządzanie:
- lodołamacze
- scenariusze szkoleń: skupianie uwagi
 
życie codzienne:
- sposoby na chandrę
- stres
- komunikacja 1
- komunikacja 2
 
e-kursy:
- Wywieranie wpływu
- manipulacja, perswazja CD
 

 
Polecam:

trening twórczości, kreatywność


Gazetka Kreatywna, to inicjatywa mająca za zadanie promować twórcze, kreatywne myślenie.

Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka - Robert Cialdini


Wydawnictwo: GWP
Tytuł oryginalny: INFLUENCE. SCIENCE AND PRACTICE
Język: polski
Język oryginalny: angielski
Wydanie: 4
Ilość stron: 272
Oprawa: Miękka
Format: 17x24cm
Data wydania: 2004

Psychologia wywierania wpływu, psychomanipulacja Wywieranie wpływu i psychomanipulacja
autor: Andrzej Stefańczyk
stron: 194
wejdź: www


 

(zobacz aktualną cenę)

Książka skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływem na innych: do dziennikarzy, psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców. Publikacja ta udziela odpowiedzi na pytania:- Jak nakłonić innego człowieka do zmiany sposobu postępowania?- Zachęcić do podjęcia lub zmiany decyzji?- Jak dokonać tego, by zmiany takiej zapragnął i na wiele innych.

Jest to przegląd klasycznych, a także najnowszych teorii i badań z zakresu psychologii wpływu społecznego, zajmującej się mechanizmami, dzięki którym ludzie wywierają wpływ na innych i mogą się przed takim wpływem bronić. Autor tej niezwykle interesującej publikacji w umiejętny sposób - nie stroniąc od dowcipu - łączy wykład teoretyczny z praktycznymi zastosowaniami omawianych teorii. Jest to książka adresowana zarówno do studentów psychologii, jak i do dziennikarzy, nauczycieli, menedżerów, polityków i specjalistów zajmujących się marketingiem, zarządzaniem, rozwiązywaniem konfliktów, innymi słowy – do wszystkich osób, dla których umiejętność wpływania na innych jest elementem zawodowego kunsztu.

(zobacz aktualną cenę)


 





 

 


hosting, serwer na strone - zapewnia 2be.pl,
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie jakichkolwiek treści bez zezwolenia zabronione.
Zezwalamy na kopiowanie wybranych artykułów zobacz szczegóły: Artykuły do kopiowania za darmo - warunki